Академія Смаку презентує Італійський проект

11 грудня Агентство зовнішньої торгівлі Італії (ІСЕ) і мережа супермаркетів «Сільпо» презентували Угоду про співробітництво в межах VI Тижня Італійської Кухні у Києві. Це означає, що «Сільпо» стає офіційним партнером Агентства з популяризації автентичних італійських продуктів в Україні.
В межах співпраці «Сільпо» просуватиме як уже наявні, так і нові для українців італійські бренди та товари, боротиметься з явищем «італійського звучання» та підвищуватиме обізнаність стосовно італійських продуктів.
Академія Смаку долучається до глобальної співпраці та розпочинає Італійський проект. Наші експерти обрали еталонні італійські продукти та запросили шефів, які походять з Італії або ж вчилися чи працювали у цій країні, щоб вони представили рецепти, у яких ці автентичні інгредієнти відіграють принципову роль.
У межах проекту ми поговоримо про оливкову олію, ботаргу, рис для ризото, Парміджано, анчоуси, лікер амаретто та печиво амаретті, бальзаміко, пасту та панчетту. Розповімо також про важливі лайфхаки, традиції та спробуємо розгадати суть італійської кухні.
У проекті взяли участь італійські шефи, які працюють в Україні та сповідують італійські гастрономічні та кулінарні традиції (Марко Черветті, Стефано Антоніоллі, Роберто Армаролі), крафтяр-м'ясник «Сільпо» Паоло Кьяфеле (Мастро Паоло), справжні італійські домогосподарки та двоє українських шефів, які мають міцний зв’язок з Італією – Юрій Ковриженко та Євген Грибеник.